Categorie├źn
Zoeken
Login


Nieuwe klant
Login
Eerste proefrit 4wd festival Oss 2014
Opzet voor de nieuwe trailer tbv de rallyauto
4wd festival 2013 te Oss
Afstuderen Thomas Mooren Hogeschool Eindhoven
 
 
 Het chassis
 Rink en Bas hebben er het volste vertrouwen in dit tot een goed geheel te maken..
 
27-3-2012, Gestart met bouwen van een 2e P4 offroad rally auto.
 De assistentie P4 in actie, hulp voor peugeot 405 tijdens de dakar rally in 1988
 nieuwe stickers voor t2
 Tja...
Twee prachtige dagen gehad in IJmuiden.
Eerste dag plaats 6, tweede dag door versnellingsbak problemen onder in het klassement. 
Een mooi en zwaar parcours.

http://nkoffroadracing.nl/archives/989
 
 Even de elektonica updaten...met dank aan Jan de Weerd
 Rikolt in zijn element!
 Nog wat aanpassingen aan het koelsysteem en koetswerk,
 Iedereen helpt graag een handje mee...
 
 
 Het is bijna weer zover! 10 en 11 maart Start NKoffroadracing.nl in Ijmuiden op het strand. Er wordt op dit moment hard gewerkt om de rally auto op tijd klaar te krijgen, vooral aandacht gericht op het onderstel. Ten eerste stabilisatie op de achteras gemonteerd en daarnaast de dempers rondom vervangen voor instelbare Reiger schokdempers
Hardenberg Mini Dakar 2011  
 
 
 Velsen 2011
 
 
Hierbij de eerste foto´s van de rally te Hardenberg. We hebben de auto goed kunnen testen en liepen de eerste dag tegen een aantal kleine problemen aan: Radiateurdop, turboslang en drukregelslangetjes defect. Tweede dag in Itterbeck sloeg na de derde ronde de vooras tegen de radiatorslang[(lek) en was het feest voor dit weekeinde voorbij. Genoeg verbeterpunten en dus proberen we eind mei in Almere aan de start te staan.
Zie www.nkoffroadracing.nl voor meer foto´s en films.
Kamp Hardenberg 
Proef Itterbeck/Hardenberg 
Op weg naar Hardenberg 
 
 
 
 Er zijn de afgelopen weken weer heel wat uurtjes versleten in de P4. De auto komt steeds beter aan de loop. Bij vorige proeven bleek de koeling te kort te schieten en viel de cdi motor regelmatig in noodloop omdat de automaatbak niet goed schakelde. Inmiddels is de koeling verplaatst naar de laadruimte en is de computer van de automaatbak aangepast (met dank aan Motorrevisie bedrijf JAAP PUL te Urk). Al met al als resultaat dat we het aandurven 9 april van start te gaan in de rally van Hardenberg.



Op een paar kleine punten na klaar voor de A.P.K. keuring.
rdw keuring


img64.imageshack.us/img64/4338/video003.mp4

De 320 aan de loop! Als de prestaties net zo goed zijn als het geluid wat de motor produceert zijn we tevreden!
Zie video.
Er zijn heel wat kabels nodig en we hebben er ook een heel aantal niet nodig.
Aansluiten van de computers op de 320cdi, komt het goed? Ja dat komt goed!
460 achterlichten ingebouwd
27-4-2010 Eindelijk nieuwe banden en een voorruit voor de T2
Op transport naar motorrevisie-bedrijf PUL voor aansluiten van computers aan het 320cdi-blok 
Koeling aangepast
Nieuwe stoelen voor de racer

Februari 2009: Onder leiding van R. de Jong is een start gemaakt met het T2 project. Het project omvat het bouwen van een racer op basis van een Mercedes G-klasse (officieel een p4) met lange wielbasis en een polyester body. In de auto wordt een getuende 6-cilinder Mercedes 320 cdi turbo motor met automaat geplaatst. Auto is voorzien van gepanserde assen en verzwaarde ophanging.

Mei 2009: Motor en baksteunen zijn geplaatst en motor is ingebouwd. Volgende stap is het aansluiten van de computers en bedrading. Daarnaast het aanpassen van de aandrijfassen.
 
 
 
 
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.